Start



A nevem Bill Turner. Igen, kezdhetitek azzal, hogy Uma hamarosan megöl, vagy éppen Sparrow keseríti meg az életemet, én csak egy egyszerű srác vagyok. Alacsony, szőke, kékszemű, és a saját véleményem szerint rettenetesen unalmas. Amint látjátok, az önkritikám is nagyszerű, ahogy a humorérzékem. Ha most nem nevettetek, nem tehetek értetek semmit. Igen valószínűleg ezért, és a hasonló mondataimért nincsenek barátaim.
Igen, fiú létemre most én játszom a szürke, vagyis szőke kisegért. De van rá egy egyszerű magyarázatom, mégpedig a szak, amire járok. Dráma szak. Itt mondanom sem kell, hogy én vagyok az egyetlen hím, a sok nőstény között. A lányok aranyosak, és kedvesek, de egy ideje nem igazán beszélnek velem. A legenda szerint annyira összevesztek rajtam, hogy egy szerződést kötöttek, senki sem jöhet össze velem. Ez számukra tényleg jogos, de én mégsem érzem fairnek.
Nem mintha annyira búsulnék emiatt, az élet megy tovább. No meg az osztályunk időszakos tagja Andrew.
Ő igazából csak magántanuló, mivel az apja Angliában él, és a fél életét vele tölti. Amikor mégis Texasban van, olyankor ő a legjobb barátom.